czwartek, 4 sierpnia 2016

Czemu historia igłą pisana

Otóż niedawno zauroczyła mnie "Duma i uprzedzenie" pióra wybitnej pisarki Jane Austen.I zaczęło się oglądanie wszystkich możliwych ekranicacji, czytanie w oryginalnym języku. Kiedy przez przypadek w odchłaniach internetu wpadłam na wzmiankę o balach historycznych organizowanych w Polsce wiedzialam, że muszę wziąć w tym udział. Aby tak się stało należy uszyć odpowiedni strój i właśnie tu pojawia się największy haczyk: nigdy nie używałam maszyny do szycia. Z pomocą wyszła babcia, która zgodziła się pożyczyć mi starą maszynę na bliżej nieokreślony czas. 
I zaczęło się szycie z popełnianiem miliona błędów na skrawku materiału po czym podniosłam sobie poprzeczkę znalazłszy wykrój na suknię regencyjną. O etapach jej powstawania napiszę w kolejnym poście, gdzie wrzucę zdjęcie mojego cacka dostanego od kochanej babuni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz